piątek, 30 stycznia 2015

Prolog

                                                                  Prolog
Obdaruj mnie uczuciem
Ponieważ ostatnio budziłem się sam 
Jak farba moje koszulka spryskana łzami
Mówiłem ci, że ich nie powstrzymam
I że będę bronił swojego przekonania
Może tej nocy zadzwonię do ciebie
Po tym jak moja krew zamieni się w alkohol
Nie, ja tylko chcę cię przytulić
Obdaruj mnie miłością jak nigdy dotąd
Ponieważ ostatnio pragnąłem jej jeszcze bardziej
Obdaruj mnie miłością
~*~
To było piekło nie mieć cię tutaj
Tęskniłem za tobą tak bardzo
I ty nie wydajesz się tym w ogóle przejmować
kiedy idę spać w nocy
nie ma ci tu
kiedy idę spać w nocy
Czy to cię obchodzi?
Dlaczego odchodzisz?
Zrobiłem błąd ponieważ
 próbuję godzić się z bólem
Nie rozumiem tego 
Czy tak to się kończy?
Będę próbował i rozumiał
Dlaczego uciekasz?
Powiedz mi proszę, powiedz mi proszę
Potrzebuję wiedzieć
~*~
17-letnia Mia Hall stała się aniołem problematycznego i zbuntowanego 19-letniego Niall'a. Chłopak nie 'bawi się' w dziewczyny, ponieważ nie wierzy w miłość .Chłopak zaczął się staczać wraz z problemami które go przerastały. Czy dziewczyna nauczy go co to znaczy kochać?Czy Mii uda się pomóc Niall'owi? czy może nie będzie miała już do niego cierpliwości i zrezygnuje?
Dowiesz się tego czytając My little angel

_____________________________________________________________________________
Ed Sheeran- Give me love
Sleeping with sirens-A trophy fatherTrophy son 





2 komentarze: