czwartek, 19 marca 2015

Dlaczego taka przerwa?!

                                                    Dlaczego taka przerwa?!

Od autorki:Otóż..... Słoneczka wy moje nie myślcie że nie mam weny, czy zawieszam blogi! nie prawda, po prostu ostatnio nie mam kompletnie czasu, tu szkoła, sprawdzian(4 na tydzień ), kartkówka, pani pyta,obowiązki w domu,teraz jeszcze ten fan book, znajomi, rodzina,  po prostu zawsze do późna wieczorem coś robię rano wcześnie wstaję (bo szkoła) i jestem zmęczona, gdy siadam do laptopa piszę zaledwie kilka zdań i zamykam laptopa bo nie mam siły, a poza tym jak każdy mam znajomych, rodzinę i nie mogę ich ignorować, mam nadzieję że zrozumiecie i nie będziecie mieć pretensji ponieważ napisanie rozdziału to nie 10 min tylko czasem nawet trzy godziny! a poza tym nie mogę zawalać szkoły, życia towarzyskiego dla zaledwie garsteczki osób (czyt.4-5) nie myślcie że robię wam wyrzuty że jest was tak mało, ponieważ cieszę się nawet z jednej osoby której podobają się moje wypociny.Więc mam nadzieję że wraz z świętami powrócę ze starą kondycją i będę pisać w miarę regularnie,może nawet napiszę coś w ten weekend, nie obiecuję.... już nie zanudzam mam nadzieję że rozumiecie i Bye :**** kocham :****

1 komentarz: